۱۲ پاسخ

بزار چهلش دربیاد رقی بعد بکن

من دوتا پسر دارم دوتاشم حلقه ختنه شدن خیلی راحته تقربیا ۳ماهگی

حلقه بود ۴۷ روزگی ختنش کردیم پسر اولمو

تایم طلایی ختنه ۴۰ الی ۶۰ روزگی هستش

۳ تا پسر داشتیم امسال دور و بر که ختنه شدن هر سه حلقه بوده روش ختنشون از دکتر هاشون پرسیدن هر سه گفتن بهترین روش الان حلقه هستش مگر اینکه آلت بچه جوری باشه که نشه و روش دیه انجام بشه ولی حلقه رو همه میگن بهترین روش در حال حاضر

من ۶سال پیش پسرم روش حلقه بود ۳۳روزگی بردمش اصلا اذیت نشد و خیلی زود هم افتاد

حلقه انجام دادم ۶روزه هم افتاد خیلی خوب بود

حلقه انجام دادم خیلیم راضی ام ۵ روزه هم افتاد

اصلا حلقه نکن بچه ۱ هفته اون طوری اذیت میشه ختنه بکن ۱ شب اول ممکنه گریه کنه که استامینوفن بده بعدش دیگه تمومه قبل دوماهگی هم انجام بده چون بچه زیاد تکون نمیخوره وقتی دست و پا نزنه زودتر خوب میشه

حلقه بود 21 روزگی ختنه کردم

جز حلقه هرروشی عالیه

من دوروزه ک ختنه کردم پسرمو ب روش بخیه اصلاهم اذیت نمیکنه خداروشکرهرچی زودترببری بهتره .

سوال های مرتبط