مای بی بی شورتی سایز ۷ میگیرم ۷۴۰ فک کنم
مولفیکس سايز ۶۵۰
مولفیکس سایز ۶
۶۵۰
مای بی بی
من ۳۵۰خریده بودم دارم ازشون چندبسته
مولفیکس
والا من دوتا داشتم دیگه تو این اوضاع کم آوردیم کوچیکه رو کهنه میذارم بزرگه رو ببم میگیرم مارک خوبیه قیمتشم عالیه ۴۴۰
ببم سبز سایز ۴ قیمت قدیم میگیرم ۴۵۰
هانیز سایز 5 میگیرم
سلام عزیزم شما دکترتون نسیرن علیزاده بود؟ بیمارستانتون بهبود بود؟ راضی بودید ازدکتروبیمارستان؟ کادرش چطوربود؟ سزارین شدید یاطبیعی؟
من ازوقتیمای بیبی شد۷۰۰ عوضکردمکوکومی میگیرم خیلی م راضی م شماره۶ ومیگیرم۲۹۰
مای بیبی سایز ۴ شورتی ۹۰۰
هانیز ۶ گرفتم سه هفته پیش ۴۵۰
دیروز مای بیبی شورتی گرفتیم خیلی گرون تر از هانیز چرا؟
من راستش پوشک دائمی گرفتم
فقط شبا و بیرون یکبار مصرف مای.بیبی شورتی میبندم.. خیلی از دائمی ها راضیم
البته بچه من پی پیشو دسشویی میکنه جیشش فقط میره که اونم خیلی سخت نیست
هم صرفه اقتصادی هم کمک به طبیعت
شورتی کوکومی سایز ۴ میخرم ۳۶۰
من ببم سایز ۵ گرفتم ۳۱۴
مولفیکس ۳۵۰
بارلی ۳۷۴
مای بی بی ۳۶۴
هانیز 6 قبل از گرونی برای شش ماهش گرفتم
قبلا ببممیگرفتم خیلی راضی بودم الان اصلا نیس دیگ مولفیکس سایز ۵ قیمت۶۵۰
خیلی عالی میگیری
مای بیبی شورتی۹۰۰
من هانیز گرفتم ۵۰۰
دیشب کوکومی گرفتم ۵۹۸
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.