۵ پاسخ

برای دختر من شکر خدا عالی بود هیچی متوجه نشدیم

بنظرمن بزار بعد عید بزار دستت بند میشه ‌من پسرم همه واکسناش عالی بود اصن چیزی نفهمیدم ولی هجده ماهگیتب شدید کرد خیلی بداخلاق شد و هیچی نمیخورد بعدشم مریض شد کلا دوهفته درگیر بودم

3روزه بستگي داره...دخترم روز اول تب داشت و بيحال ونق ميزد همش روز بعد خوب شد دگ

کمی‌سخت‌تراز قبلیاست‌.تب زیاد نداره ولی پاهاشون‌ درد داره راه نمیتونن برن‌ تا ۲ روز

بعد عید بزنم ۲هفته دیر میشه، طوری نیست؟

سوال های مرتبط