دوستان یه سوال مگه بعد انتقال با مصرف داروها و امپولا بازم پریودی اتفاق میوفته ؟
از روز اول پهلوی درد میگرفت
من امروز روز پانزدهم آزمایش دادم مثبت شد هنوز درد پریودی دارم ول نمیکنه
فردا بزن صبح منم بزنم ببینم پرنگ نمیشه امید به خدا
از روز هفت انتقال درد اومد سراغم
وای منم اول دل درد میگیرم بعدش میریزه به پاهام خیلی درد میکنه
انشاالله که مثبتی ولی منم مثل تو بودم و منفی شدم ..انشاالله برای تو نشونه بارداریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.