۱ پاسخ

من از اولش درد تخمدان و کمر درد و گرفتگی خفیف زیر شکم داشتم الان روز ۱۲ بی بی چک هم خیلی کم حاله داره بتا دادم ۵.۲۸ بود یه هفته به موعد فک کنم نگرفته البته به بوها حساس شدم کمی هم تهوع دارم میگم اینام عوارض داروهاس حتما

سوال های مرتبط

مامان دلارز خانمم😍 مامان دلارز خانمم😍 ۶ ماهگی