عناب بجوشون عزیزم
منم تو بارداری شدیدا سرفه میکردم و سرما خوردم با عناب و جوشونده عناب خوبش کردم
البته من دو حبه سیر رو له کردم و با یه لیوان شیر جوشوندم روزی دو سه لیوان میخوردم ،اونم تاثیر داشت
سوپ
پرتقال
لیمو شیرین
شلغم
زیاد بخور دوروزه خوب میشی
اگه قرار سزارین بشی .سرماخوردگی رو این روزا خوب که که بعدش با بخیه اصلا سرفه و عطسه برات میشه عذاب💔🙂😫
عسل و آبلیمو و آبجوش ...
سوپ داغ هم خیلی تاثیر داره
دستگاه بخور اگ داری روشن کن بزار تو خونه
شلغم هم بزار تو شیشه ، بعدش در شیشه رو ببند بزار تو قابلمه بزار بپزه، یه عصاره ای خودش میده بیرون اون رو حتما عسل بزن بخور ، بعدش هم میتونی شلغم رو بخوری
حتما برو دکترت برات سرم امپول بنویسه
منم چن روز پیش اینکارکردم
اشکال نداره پیش میاد برو دکتر ک زودتر خوب بشی.
حتمااااا برو دکتر حتمااا
آبجوش عسل با آبلیمو بخور هر دو ساعتی یکبار . خیلی کمک میکنه .
چند ساعتی یکبار هم با آب نمک غرغره کن حتمااا.
من سرما خورده بودم این دوتا کار رو مرتب انجام دادم خیلی بهتر شدم .
با شربت دیفن هیدرامین هم میتونی غرغره کنی بریزی بیرون
سرفه هم میکنی
عسل اب جوش لیمو تازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.