سلام خانما این آزمایشه یا سنو دکترم بهم گفت ولی یادم رفته

تصویر
۳ پاسخ

ازمایش غربالگری دوم
الفا فیتوپروتئین و ان تی دی اس هستش
از هفته 16تا 20وقت داری انجام بدی
بهترین زمانش 16تا17هفتش

پس از 16 تا 20 میشه رف
فکر میکردم 17 زوده🥲

عزیزم احتمالا سونو nt باشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق و پسته مامان فندوق و پسته هفته بیست‌ونهم بارداری