۶ پاسخ

۲۸۰۰. وزنش

من سزارین بودم خیلی راحت بود

از من۳۴۰۰ب دنیا اومد
خوب بود اذیت شدم اما ن‌اونقدر زیاد

هر چی بچه وزنش کمتر باشه زایمان راحت تره..
از کم منظورم 2800 خوبه

۳۳۰۰دنیا اومد ،تجربه که زیاده ،از کجاش بگم برات؟

اره بگین من خیلی استرس دارم

سوال های مرتبط