خانما داخل عدسی باید گوشت بریزی؟

۱۲ پاسخ

من چرخ کرده میزنم

من گوشت چرخی میریزم همیشه

نه

نه عزیزم

بایدنه اگ داری بریز

منکه نمیریزم بنظرم جالب نمیشه طعمش غالب میشه مزه عدس حس نمیشه

من میریزم چون شوهرم بدون گوشت نمیخوره ولی میگن نریزید گوشت باعث میشه آهن عدس از بین بره

ن بابا خوشم‌نمیاد طعم‌گوشت‌تو عدسی

من میریزم

خیر عزیزم، پیاز، ادویه و عدس.

ما نمیریزیم
شاید پولدارا بریزن

بایدی نیس عزیزم نه معمولا تو عدسی نمیریزن ولی عدس پلو چرا چرخکرده میخاد

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۸ ماهگی
مامان مامان اشکان مامان مامان اشکان ۳ سالگی
مامان سامیار👼👶 مامان سامیار👼👶 ۳ سالگی