فک کنم بعد زایمان
من واقعا رو خواب و غذام حساسم . خیلی وحشی میشم
بارداری
قطعا بارداری بخور بخواب یکی هم تو دستت کارتو انجام بدم 🤣🤣🤣🤣🤣
به نظرم بعد
هیچی جای ویار سه ماهگی رو نمیگیره برا کسایی که ویار زیاددارند
هر کدوم سختی های خودشو داره😁 من الان دلم میخواد زود بدنیا بیاد از درد کمر و لگن فارغ بشم
هرچقد شب بیداری داشته باشیم بهتر از این درداست
هردوش البته بعد زایمان کمکی داشته باشی خوبه
بارداری من آسون بود ولی پر از استرس هر موقع بچم حرکتی نداش😅بعد زایمان خواب نداری سخته🤣
به نظرم هردو😅
هم بارداری هم بعد زایمان
تو بارداری هی باید استرس رشد و تکون خوردن و این چیزا رو داشته باشی،نمیتونی کاراتو مثل قبل انجام بدی،سنگین میشی،هر دقیقه دستشویی رفتن و....
بعد زایمان پروسه شب بیداری میاد جای دستشویی رفتن شبانه
گریه و بیقراری بچه میاد جای سنگین شدن که نمیتونی بازم مثل قبل کاراتو انجام بدی
شیر نخوردن و رفلاکس و کولیک و .... میاد جای تکون نخوردن و نگرانی برای رشد و این چیزای دوران بارداری
خلاصه هردو سخته و تقریبا مشابه هم
بعد زایمان آسون تره . والا حداقل استرس ندارم
زایمااااااان
بارداری
بارداری آسون تره بعدش انغد سخته بچه داری ک بعضی وقتا دلم میخواد سرم بزنم به دیوار بچم نفخ داره اصلا آروم نمیشه🥲
برای من که بعد از زایمان، سخترین دوران زندگیم بارداری بوده
هر چقدر سخت تر باشه بعد زایمان از اون استرس زمان بارداری بهتره بخدا
بارداری بعدش تا ۶ ماه زندگی نداری
بعد زایمان
بارداری اسون تره🥵🥵🥵
من یک هفتست نخابیدم
بارداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.