۴ پاسخ

اول کدوحلوایی بعد هویج بعد سیب بعد کدوسبز سیب زمینی .حالا هم ترکیب اینارو بخارپز میکنم میکس میکنم میدم یا فرنی .جودوسر پرک حریره بادام
از پنج ماه و یک هفته شروع کردم

یک هفته اس شروع کردم
هر روز فرنی میدم البته از دیشب یه ذره خرما هم به فرنیش اضافه میکنم
پوره سیب هم بهش دادم
هنوز خیلی نمیتونه خوب بخوره، در حد سه یا چهار قاشق چای خوری

به توصیه دکتر پایان ۴ماهگی با فرنی

۵
سبزیجات
میوه

سوال های مرتبط