۷ پاسخ

اره عزیزم سعی کن یهو پانشی کم کم پاشو

نه نه

منم میشه
توالت فرنگی ندارم
علتش چیه؟

آره.منم

ایرانی اصلا نشین، فرنگی باید استفاده کنی

ارع .. مثل گرفتگی رگ پا چجوریه ..شکمم اونجوری میشه

چرا عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد و کیارش 🩷🩵 مامان شهرزاد و کیارش 🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری