اگه تکون نخوره میترسید تکون یخوره هم باز میترسید
تورو خدا اینقد الکی ب خودتون استرس ندید
دختر من آرنجشو طوری می کوبید که از 6 ماهگی ما فکر کردیم قراره بدنیا بیاد منو همسرم هر شب تو بیمارستان بودیم تا 1 ماه که دیگه فهمیدیم طبیعیه.
مال توام همینه عزیزم خدا صبر بده
هرچی بزرگتر بشه حرکاتشم محکم تر میشه دیگ عزیزم
دیگه داره حرکاتاش شروع میشه نترس عادیه انقد قراره تکونای متفاوت و محکم و یهویی داشته باشه کلافه شی ینی انقد ک ورجه وورجه میکنه میخوای بشینی گریه کنی
بچه هاتون قوی شدن دیگه، حالشوببرین
من نمیفهمم تکوناشو هنوز😢😢
منم نمیدونم چشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.