۵ پاسخ

تاپیکمو گهواره پاک کرد اینجا جوابتونو میدم

تصویر

شیاف عالیه تا میزنی تب و میاره پایین اگه داری اولویت رو بذار شیاف،بعد وقتی تبش بالاس هر ۴ساعت نصف وزنش بهش استا یا ایبروفن بده ،بعدم پاراکید برا زیر دوساله اصلا اثر نداره روش نمیخاد بدی جانم ،پاشویش هم بکن با حوله ی سرد همش بزار رو پاش ،ایشالله میاد پایین

پسر منم ۲ شب پیش تب کرد تب شدیییید امپول زد براش بهتر شد ولی فقط فقط با پاشویه کم شد اتاقشو خنک کن یکم ، از شوفاژ و بخاری دورش کن لباس خنک تنش کن پتو هم امشب اصلاااا روش ننداز هیچی زوش نباشه چون شب تب تشدید میشه

ولی نگران نباش یکم طول میکشه اثر دارو ، با اب ولرم ( نه سرد نه گرم) پاشویه ش کن پشت گوشش هم دستمال نرم دار بزن کم کم میاد پایین

چند سالشه ؟بهش ایپوپروفن بده
اکه هم احساس میکنی خیلی شدیده تبش باید دکتر براش بتامتازون بنویسه یزنه که سریع تبش بیاد پلیین
من پسرم این مدلیه که بار اول تب میکنه نمیاد پایین جتما باید امپول بزنه که التهابش گرفته شه

سوال های مرتبط

مامان قهرمان کوچولو مامان قهرمان کوچولو ۴ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۳ سالگی
مامان آریا🧸و تودلی🤰 مامان آریا🧸و تودلی🤰 ۴ سالگی