عزیزم رشدش خیلی کم بوده
لازمه بری دکتر حتما
سونو دادی تا حالا؟
اگر ندادی زودتر برو سونو
به نظرم رشدش کمه باید دوبرابر بشه منم اینطوری بودم نموند
عزیزم اصلا جای نگرانی نیست بالا رفته اگه پایین میومد نگران کننده بود
اصلا به این چیزای منفی فکر نکن مهم اینه رشد داشته
سلام نه مامان جون تا یه جایی هروز دوبرابر میشه از یه جایی به بعد آهسته تره
نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.