۵ پاسخ

عزیزم رشدش خیلی کم بوده
لازمه بری دکتر حتما
سونو دادی تا حالا؟
اگر ندادی زودتر برو سونو

به نظرم رشدش کمه باید دوبرابر بشه منم اینطوری بودم نموند

عزیزم اصلا جای نگرانی نیست بالا رفته اگه پایین میومد نگران کننده بود

اصلا به این چیزای منفی فکر نکن مهم اینه رشد داشته

سلام نه مامان جون تا یه جایی هروز دوبرابر میشه از یه جایی به بعد آهسته تره
نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان دخترخانوم🩷 مامان دخترخانوم🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ودوم بارداری