من میدادم مث آب روآتیش بود،درجاخوب میشدولی بچم ازطعمش بدش میومدانقدرگریه میکردکه کبودمیشد،دیگه از۲۸روزگی گریپ میکسچرگرفتم اونوراحت میخوره طعمشودوس داره
به لعنت خداهم نمی ارزه اصلا تاثیر نداره من یه بسته همینطوری تو خونه مونده
بعد یه سوال دیگه میگن ۴۰ ام بچه دربیاد دل دردش بهتر و کمتر میشه درسته؟
تأثیر ی داره ؟؟
اینه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.