۱۰ پاسخ

بسلامتی فارغ بشی عزیزم

طبیعی هستی؟
انشالله به سلامتی نی نی رو بغل نی عزیزم

ایشالله به سلامتی بغلش کمی عزیزم

انشالا گلمم

گلم نگران نباش منم باشرایط شمابستری شدم ۸ساعت زیرنظربودم دردم نگرفت سزارین شدم

سلام عزیزم زایمان کردی
مبارک باشه انشالله بسلامتی همه مامانا نی نی هاشونو بغل کنن توروخدا برا ماام دعاکن زودتر فارق بشیم جوجه هارو بغل کنیم❤️🐣🥺

انشاءالله به سلامتی نی نی تو بغل بگیری

انشالله به سلامتی زایمان کنی

نگران نباش عزبزم.توکلت به خدا باشه.ان شاءلله بسلامتی زایمان میکنی وفرشته‌کوچولوت رو به سلامتی بغل میگیری😍

عزیزم ان‌شاءالله زایمان سلامت و راحتی داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان روزهای ابتدایی تولد