خانما با کاهش حرکت بستری شدم دعا کنید زایمان کنم

تصویر
۱۱ پاسخ

ان شاء الله بسلامتی بغلش بگیری 😍

هفتت ک خوبه بگو سریع سز کنن برات

مثلا چجوری میگن کاهش حرکت یعنی ی روز کامل هیچ حرکتز نداشته؟

من برای آمپول ریه بستری شدم

ایشالله سالم سلامت بغلش کنی نی نی قشنگتو🩷🩵🤍🤲🏻🍼

ان شاء الله صحیح وسالم نینی عزیزروبغل بگیری

انشالله بسلامتی زایمان کنید💋💋💋مارو هم دعا کنید 💋

انشالله به سلامتی زایمان کنی و آیهان کوچولو و بغل بگیری

به امید خدا خیلی زود بغل کنی نینیتو انشالله❤️❤️

ان شالله
کدوم بیمارستانی

به سلامتی عزیزم خدا پشت و پناهتون

سوال های مرتبط

مامان مرسانا🩷 مامان مرسانا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان مامان جانان روزهای ابتدایی تولد