اینم شام قل اول 🩷

تصویر
۴ پاسخ

اینقدر بخوره ماشالله خوبه که بعضی مامانا نوشتن کمه و فلان

دختر منم همینقدر میخوره ولی نمی‌دونم چرا خیلیا ماشاالله بچه هاشون اندازه آدم بزرگ خوراک دارن واقعا خوشبحال شونه

بعدبه راحتی میخورن پسر من فقط دوسه قاشق اول رو درست میخوره بعد دیگه همش درگیرم تا بهش بدم

همینقدر کافیه دختر من ایقدر میخوره فک میکنم خیلی خیلی کم میخوره !

سوال های مرتبط

مامان دوقلو هام 🌸🌸 مامان دوقلو هام 🌸🌸 ۱۵ ماهگی
مامان دوقلو هام 🌸🌸 مامان دوقلو هام 🌸🌸 ۱۵ ماهگی
مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی
مامان سارینا جان مامان سارینا جان ۱ سالگی
مامان ادیان مامان ادیان ۲ سالگی
مامان سارینا جان مامان سارینا جان ۱ سالگی
مامان کسری مامان کسری ۱۲ ماهگی