سلام خانما میگم بالا بردن دست تو بارداری اشکال داره

۵ پاسخ

تو ماه های بالاتر

اره عزیزم ولی من بعضی مواقع رعایت نمیکنم

آره می گن نباید انجام بدیم البته بیش از حد اشکال داره البته من رعایت نکردم مثل خیلی از موارد

تا زاویه 90 درجه بیشتر نباید بالا برد ، معمولا 45 درجه ببری اشکال ندارد

ینی چی خواهر ؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🧸💙🩵 مامان کوچولو🧸💙🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان عسلچه🍯👶🏻 مامان عسلچه🍯👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آدریانا مامان آدریانا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری