۴ پاسخ

اسید معده هست

هم بخاطر غذاته هم بخاطر فشاری ک ب معدت میاد فاموتدین بخور

بچه خودته عایا؟🥹

سرخ کردنی و سنگین نخور ، شیر سردم جوابه

سوال های مرتبط