اگه تب بالای ۳۸ ۴ ساعت بده
اگه کمتره ۶ ساعت بده
بعد هم تب اومد پایین همون ۶ ساعت کن چون ۴ ساعت زیاده
من دکتر گفته ۵ سی سی بده پسرم ۱۲ کیلو
دکتر ب من گفت ۵ سیسی
نصف وزنش عزیزم
قطره دوبرابر وزنه
شربت فک کنم یه قاشق چایی خوری کافی باشه
دوبرار وزنش بده اگ خیلب تب داره ۴ ساعتی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.