۶ پاسخ

اگه تب بالای ۳۸ ۴ ساعت بده
اگه کمتره ۶ ساعت بده
بعد هم تب اومد پایین همون ۶ ساعت کن چون ۴ ساعت زیاده

من دکتر گفته ۵ سی سی بده پسرم ۱۲ کیلو

دکتر ب من گفت ۵ سیسی

نصف وزنش عزیزم

قطره دوبرابر وزنه
شربت فک کنم یه قاشق چایی خوری کافی باشه

دوبرار وزنش بده اگ خیلب تب داره ۴ ساعتی بده

سوال های مرتبط