۱۶ پاسخ

اگر دیدی با شربت تبش پایین نمیاد دوساعت بعداز شربت شیافت بزار بهتر جواب میده

عزیزم شربت اگر بچت 10 کیلو به بالا هست 5سی سی باید بدی بروفن هم همینطور من به بچه هام 5سی سی میدم

سلام عزیزم دکتر براش نوشت یا خودت گرفتی براش

من قطره دوبرابر وزن میدم

بعضیا با قطره پاراکید اشتباه گرفتن عزیزم

من نهایتا از خود دکتر سوال کردم برام توضیح داد

#تب

قطره پاراکید و سایر قطره های استامینفن:

برای هر ۵ کیلو وزن بچه ، هفت دهم سی سی بدین ..
یعنی بچه ۱۰ کیلویی میشه یک و نیم سی سی
بچه ۸ کیلویی میشه یک سی سی .

با اینکه بارها گفتم باز هم مامان ها میترسن و دارو کم میدن تب کنترل نمیشه .

شربت استامینفن ایرانی هر نوعی که باشه هر مارکی که باشه هم نصف وزن بچه ، یعنی بچه ده کیلویی ۵ سی سی شربت .
این پیام دکتر صافی هست عزیزم

من قطره پاراکید میدم دکترش به من گفت دو برابر وزنش
نمیدونم یکسری اینجا دیدم میگن برابر وزنش ولی دکتر پسرم چون گفت دوبرابر من همون مدلی میدم
البته بهداشت هم واکسن میزدم میگفت دو برابر وزن

عزیزم یکبار برای همیشه. روی دارو رو میخونی اگر نوشته سوسپانسیون به ازای هر ۱۰ کیلو ۱ سی سی
اگر ننوشته و شربت معمولی هست دوبرابر وزن قطره هارو اندازه میزنی

غلیظه کمتر باید بدی به کبد اسیب میزنه

قطره پاراکید دو برابر وزن

عزیزم اونا با قطره اشتباه گرفتن،شربت رو باید نصف وزن بدی یعنی ۵ سی سی دکتر اطفال بهم گفت

شربت من شنیدم نصف وزنش مثلا اگه ده کیلوهه ۵ سی سی من تاحالا بهش شربتشو‌ندادم

من از دکتر سوال کردم گفت چون سونپانسون غلیظه باید ۱/۵ برابر وزن باشه

من قطره همیشه دوبرابر وزن دادم

من دو برابر وزن دادم🫠

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۲ سالگی