۳ پاسخ

رفلاکس داره
اگ زیاد بالا میاره ببر دکتر بهش دارو ساختنی امپرازول میده
البته یکم شیب دار بخوابونش اگ اوکی شد دکتر نمیخواد

زود درازش نکن یا شیر بهش میدی خیلی تختش نکن بذار زیر سرش یکم بلند باشه بعدشم حتما نیم خیز رو شکمو سینت بذارش اروم‌پشتشو بمال تا هوا اضافی سینش خارج شه

آروغ بگیر بعدش یکم نگهش دار سنگینه سری میزاری میاره بالا

سوال های مرتبط