منم از ٣٠ هفته ترك خوردم
بخدا قشنگ يادمه شب نگاه كردم ترك نداشتم،فرداش نگاه كردم ديدم زير شكمم جرررررررررررر خورده
اولش گريه ميكردم ولي انقد ترك خوردم كه واسم عادي شده😐😂
اشکال نداره اوناهم تتوهای نی نی هس دیگه 🥲
منو ببینی سکته میکنی پس
منم اولش خیلی ناراحت بودم الان هم جر میخورمم متوجه میشم عادی شده😐🙃
باز خوبه از الان داری ترک میخوری من زیر نافم اندازه ده تا ترک خورده در عرض سه چهار روز
من لوسیون موستلا میزنم تا الان ک خداروشکر ترک نخوردم حالا هفته های بالاتر رو نمیدونم
منم مدام چرب میکنم ولی تا الان سه تا ترک خوردم
به جنس پوستت بستگی داره منم هفته ی تو ترک خوردم...مامانم با ۳ تا بچه و چرب نکردن یدونه ترکم نخورد...ولی خب تا اخر بارداریت کم ترک میخوری فقط زیر شکمت میوفته که بعدا سفید میشه🥲
از چندهفته ترک میخوره شکم
دیگ پیش میاد 😁
منم هفته۳۷چهارتا ترک وحشتناک خوردم
روغن بایواویل استفاده کن خیلی خوبه ولی اصلیشو بگیر
متاسفانه اخرش ژنتیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.