دارم قهوه ترک میخورم🫠😐

۸ پاسخ

به سلامتی عزیزم
مرسی که خبر دادی

نوش جان ، دکتر به من گفت تا هفته ای ۳ تا اسپرسو بخوری اوکیه

کافئین زیاد برا بارداری ضرر داره

نووووش

منم دارم سیب میخورم

نخوری بهتره

میگن ضرر داره

اشکال نداره ولی کوچولوت گناه داره تپش قلب میگیره

سوال های مرتبط