۴ پاسخ

متاسفانه جدیده مراقبت کن که خیلی ویروس بدیه

بچه ها آبریزش بینی هم دارن اما آذر امسال اسهال استفراغ باعث شد پسرم بستری بیمارستان بشه پنومونی شد قبلش بعد همونجا بیمارستان دوباره گرفت

ما اسهال استفراغ نداریم فقط بدن درد شدید گلو درد بی حالی.

اره متاسفانه ویروس جدیده
من پسرم دو شب پیش تب کرد بردمش دکتر پر بچه بود گفت پسرت سرما خورده سریع ببرش که ابن ویروس جدید گوارشی رو نگیره ار بچه ها

سوال های مرتبط