۲ پاسخ

دختر منم هی میگف سردمه از فرداش تب کرد بدون هیچ علائمی از فرداش سرفهاش شرو شد بردم دکتر کلی دارو داد تا ۴روز تب داش

اگه الان هیچ علائمی نداره نه عزیزم

سوال های مرتبط