دخملی من ...😍😍😍😍




#شیر#شیرخشک#سرماخوردگی#تب

تصویر
۱۹ پاسخ

ماشاالله چ چشمای کشیده ی قشنگی داری

خوشگلا رو ببین 🥰🥰

همیشه میام پروفتو نگاه میکنم چشم ب این زیبایی هیچکجا ندیدم بدشون من 😂😂😂

ماشالله به جفتتون😍
خدا حفظش کنه براتون گلم♥️
ببخشید کرد هستید؟😍

عزیزم خوبی درخواست میدی من پرم ❤😘

چشم شهلای تو بدجوری خرابم کرده😂😁🤤چ چشایی ماشالله ب جونت

اره😍😍😍

عزیزم دخترت شیر خودتو میخوره یا شیرخشک
ماشالله تپلی خداحفظش کنه برات🧿

همه چشاتو دید منم لباساتو


باور نمیکنم خوشگلا هم ازاین مدل لباسا بپوشن😍😂

واقعا هم چش خوشگله ای

ماشالا بهتون عزیز

دوتا خوشمزه 😍

ای جونم ماشالله بهت

چشات تاسرکوچه اس😂🌸

دوتا بچه دارین!؟

ماشالله بهتون😍

ماشالله بهتون

عسله عسل🥰💋

ماشالا جفتتون زیبایین اما چشمای خدت بیشتر توجه ام رو جلب کرد

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی
مامان شاهان🩵شاهوین مامان شاهان🩵شاهوین ۱۲ ماهگی