نان وزن دهیش خیلی خوبه ولی سنگینه ب هر بچه ای نمیسازه
کلا شیر نان خیییلی سنگینه... من به بچم میدادم میپیچید به خودش
بعد عوضش کردم ببلاک دادم برعکس خیلی سبک بود اصلا چربی نداشت
آپتامیل رو امتحان کردم عالی بود وزنگیریشم خوب بود بین نان و ببلاک بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.