۲ پاسخ

نان وزن دهیش خیلی خوبه ولی سنگینه ب هر بچه ای نمیسازه

کلا شیر نان خیییلی سنگینه... من به بچم میدادم می‌پیچید به خودش
بعد عوضش کردم ببلاک دادم برعکس خیلی سبک بود اصلا چربی نداشت
آپتامیل رو امتحان کردم عالی بود وزنگیریشم خوب بود بین نان و ببلاک بود

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان کیاشا مامان کیاشا ۴ ماهگی
مامان ستیا👼🏻🤍 مامان ستیا👼🏻🤍 ۱۶ ماهگی