۱ پاسخ

من اپتامیل ha میدم عالیه هم رفلاکس دخترم بهتر شده هم وزن دهی و رشد عالیه ماشالله

سوال های مرتبط

مامان میراث ‌و مهراد 🩵 مامان میراث ‌و مهراد 🩵 ۱۳ ماهگی
مامان عبدالرزاق سپاهی مامان عبدالرزاق سپاهی ۱۶ ماهگی
مامان یسرا گلی مامان یسرا گلی روزهای ابتدایی تولد