۲ پاسخ

ن زیاد

من به پسرم اپتامیل دادم. بهش نساخت. دل پیچش می کرد. بهترین شیرخشک ، شیرخشکی هست که به نوزادتون بسازه. اکثر مواد ویتامینه بین شیرخشک ها مشترک هست.

سوال های مرتبط

مامان عبدالرزاق سپاهی مامان عبدالرزاق سپاهی ۱۶ ماهگی
مامان یسرا گلی مامان یسرا گلی روزهای ابتدایی تولد