۶ پاسخ

من دادم پسرم یبوست شدید شد الان آپتامیل میدم

بجاش نان کامفورت بدی خیلی بهتره

منم میدم راضیم یبوست نداره
وزنم خوب میگیره

سوال منم هست
چون آپتامیل گیر نمیاد باید اینو بدم بهش

من میدم خیلی حوبه
خبری از کولیک نیست
ماهی یک کیلو هم وزن دهی داره
من دوبار شب میدم و دوبار روز

من میدم خوبه ولی یکم سنگینه
اگه بیومیل کمیاب نشده بود بیومیل میدادم

سوال های مرتبط

مامان صدرا مامان صدرا ۶ ماهگی
مامان امیرعلی🍼👶🏻 مامان امیرعلی🍼👶🏻 ۴ ماهگی