کسی تو بارداری دندون کشید یا جراحی کرد ؟

۴ پاسخ

منم دیروز رفتم تو ۱۴ هفته دندون عقلم خیلی درد میگرفت با هیچ روشی اروم نمیشد امروز کشیدم فقط استامینوفن ۵۰۰ داد ۳ تا بخیه هم خورد

اره تو ماه ۶ انجام میدن

باید بعد از پر شدن ۱۴ هقته اقدام کنی من شنبه میرم دکتر برام ۴تا شیاف نوشت گفت بزن از ۳ شب قبل دندون کشیدن بعد کشیدنم بزن چون بخاطر درد رحم منقبض میشه احتمال کندن جفت هست

فکر نمیکنم اصلا انجام بدن

سوال های مرتبط

مامان عزیز مادر مامان عزیز مادر ۴ ماهگی
مامان نبات مامان نبات هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ایهان❤🥺 مامان ایهان❤🥺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه هفته سی‌وهشتم بارداری