من ۹۳ خودم دارم رعایت میکنم چون ب شدت از دیابتی شدن میترسم آخه سر پسرم پنج سال پیش تیروئیدم کم کار شد گفتن بعد بارداری خوب میشه نشد ک نشد میترسم قند بالا هم برام دردسر بشه
وقتی از 90 کمتر باشه خیلی خوبه
زیر ۹۵
من ۹۲بود سه ماه اول رعایت کردم الان ۵ماهمه ۸۹ شدم دکتر گف خوبه ولی رعایت میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.