قند تو بارداری چند باشه انسولین میزنن

۵ پاسخ

من ۱۰۶ بودم با قرص درست نشد انسولین داد
البته الان با انسولینم ۹۲،۹۳ هست

اگه مرز باشی رژیم مینویسن پایین اومد رعایت میکنی اگه نه انسولین

نه دارو میدن اگر با قرص کنترل نشه اون وقت انسولین

بالای ۱۲۰ فکر کنم

ناشتا بالای ۱۱۰ باشه انسولین میزنن

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد