۳ پاسخ

دختر منم از اولش تا الان ارومه فقط موقع گرسنگی گریه میکنه خداروشکر کولیک و رفلاکس نداشت

بچه منم تا 10روز خیلی اروم بود بعد دیگه گریه اش بیشتر شد

اره یه بچه آروم داری خدا رو شکر

سوال های مرتبط

مامان الياس💙 مامان الياس💙 ۱۰ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۴ ماهگی