۷ پاسخ

نگران نباش عزیزم پسرمنم الان تودستگاه خوب میشن انشاا..

ان‌شاءالله خوب میشه

ایشالله که خوبشه عزیزم

انشالله زود مرخص میشی

انشالله‌زود‌مرخص میشه عزیزم

نترس چیزی نیست زودی خوب میشه منم دستگاه آوردم خونه 24ساعت گذاشتم داخل دستگاه روز بعد دو روز بعد گفت اوکی شده

نترس من دوبار رفت ان شالله خوب میشخ

سوال های مرتبط