۱۰ پاسخ

عزیزم نگران نباش اینجوری براش بهتره زودتر خوب میشه

عزیزم منم بچهام زردی داشتن زیاد نبود ولی سر پسرم ۲ شب ۳ روز رفت دستگاه بازم یکم اومد پایین بردمش دکتر قطره داد الان خداروشکر کمتر شده نگران نباش همین تو دستگاه باشه زودی خوب میشه عزیزم

عزیزم انشاالله ب زودی بیاد پایین چون رفته دستگاه حتما دارو هم بهش میدن زودتر بیاد پایبن

نگران نباش گلم زردیش میاد پاین من سر هردو بچم زردی هاشو بالا بود اولی دخترم زردیش رو ۲۰ بود سه روز تو دستگاه موند اومد پاین دویار رفت رو ۱۶ ونیم دیگه بهش تو ۱۳ روزگی قرص دادم تو ۳ شب زردیش شد ۶
دختر دومم تو سه روزگی ۱۵ بود دستگاه گرفتم ۷ روز گذاشتم هی برمیگشت باز قرص خریدم دادم اونم ۳ شب شد ۵ نگران نباش

اصلآ نگران نباش پسر منم زردیش ۱۷ بود سه روز بستری شد با ۶ مرخص شد اومدم خونه شد ۹ حتئ الان هم کمی زردی داره اما دکتر گفت جای نگرانی نیست اگه زیاد ادرار و مدفوع کنه اون یه ذره هم رفع میشه می‌ره ‌سعی کن به دفعات زیاد شیرش بدی

عزیزم منم تا ۴۰ روز بچم زرد بود به خاطر اختلاف خون خودم و پسرم بود چون شیر خودمو میخورد کلی هم گریه کردم هم حال پسرم هم نظرات اطرافیان ولی بدون میگزره چیز خاصی هم نیس به خودت مسلط باش نگران چیزی هم نباش انشالله زودی خوب میشه

چرا انقد نگرانی آخه
زردی که نگرانی نداره میاد پایین

دختر من نارس دنیا اومد زردی داشت تو دستگاه موند ۲شب ۳روز زردیش ۱۲بود با زردی ۷ترخیص شد نگران نباش خوب میشه اوردی خونه تو گرما نگهندار باید خنک باشه

نگران نباش عزیزم زردی و همه بچه ها دارن با دستگاه و قطره خوب میشه من جفت پسرامم داشتن و چند روز تو دستگاه بودن برای مامانا سخته ولی خب حل شدنیه

نگران نباش عزیزم با دستگاه سریع میاد پایین زردیش

سوال های مرتبط