خانما حوصلم سررفته بیاین حرف بزنیم....
رفلاکس
شیردهی

۱۱ پاسخ

جووووون

ایشالا هفته دیگه این موقع هممون خوشحالیم.حالمون خوبه.🥰

خخخ ای‌جانم

چرا دلت گرفنه

منم حوصلم سررفته
تاپیکا رو میخونم😁

بگو چی بگیم

این موقع هاانقد ذوق عید داشتم ولی الان اصلا همش فک میکنم اخرایه عمرمه افسرده شدم لعنت به ترامپ😢😭

نی نی دوقلو داری؟

عاقبت این ج ن گ چی میشه

درباره ی چی بحرفیم

بنظرت طرح امید به مام میدن!؟

سوال های مرتبط