دختر من گوشیمونو برمیداره میده دستمون باز کنیم ولی باز نمیکنم یا میریممهمونی کنار بچه ها میشینه بازیاشونومیبینه به اونبخشکار ندارم اما اجازه نمیدمکسیتومهمونی گوشی دستش بده یا چیزینشون بده هوایی شه
برعکس پسر من به تلویزیون اصلا علاقه نداره ۲۴ ساعت روشنه برادراش کارتون نگاه میکنن ولی خودش اصلااا مشغول بازی و فضولیه😁گوشی هم اگه باز باشه رو زمین باشه برمیداره در حد چند ثانیه بعد بیخیال میشه ول میکنه میره
دختر منم خیلی میگیره دستش مجبورم وقتی دستشه بزارم حالت هواپیما به همه زنگ میزنه
ما اصلا جلوش گوشی استفاده نمیکنیم یا نداشتیم تو صفحه نگاه کنه تو مهمونی هم بدون رودرواسی هرکس بخاد با گوشی بچمو بکشه سمت خودش من رک میگم ما از گوشی استفاده نمیکنیم و طرف معذرت میخاد گوشی قایم میکنه حتی مادر پدر شوهرم من بهشون هشدار دادم
و خداروشکر چون بهش ندادیم واسش مهم نیست میره برمیداره میاره سمتون مثلا بگیم مال بابا هست میده دستش میره کاربرد گوشی بلد نیست
شلولرشوووو 😂
من که قایم میکنم ولی پسر بزرگم که خونه باشه کارم زاره باهاشون باور کن پسرم از دخترم لجبازتره
دختر منم همینه
کلا خودمو از گوشی محروم کردم
فقط تایمی ک میخابه اونم اگ کاروبدبختی بذاره بقیه روز قایمش میکنم🤦♀️🫠
پسر من ک آزاد گذاشتمش هم گوشی نکته میکنه هم تلویزیون سخت نمیگیرم
خیلی رک بگو ندین بهش. نشونش ندین
دخترم منم همین طوره همش میگن نمیدم
ولی مجبور میشم غذا نخوردنی با گوشی سرگم میکنم
فقط خودت نباید جلوش دست بگیری من امتحان کردم دست خودم نبینه نمیخاد
باز پسر من عاشق فندک و سیگاره 🤦
انگارداری ازپسرمن حرف میزنی
من گوشی اسباب بازی میدم دستش الو الو میکنه واقعی سعی میکنم ندم
وااایییبی خووودااااا انگار تو شکم مامانشم گوشی داش🤣🤣😂
وای چه ناز گرفتهههههه گوشی رو😂😂
چ قشنگم نگا میکنه 🤣🤣🤣
من که رها کردم نمیشه کاری کرد همین که تو خونه ندی هم خیلی کار کردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.