حساسیت به پروتئین گاوی
حتی قطره آ د هم بدی بخوره خوب میشه
اگزماس پماد هیدروکرتیزون و مرطوب کننده مخصوص نوزاد بزن خوب میشه
اگزما هس
اگزما به نظر میاد باشه
احتمالش هست حساسیت به پروتئین گاوی باشه
صرفا صورتشه؟
گرمی زیاد نخور
برو داروخانه به دکتر بگو بهت پماد یا کرم بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.