من تبخال زدم برا بچه که ضرری نداره

۵ پاسخ

تبخال مال لبه به نظرم ربطی نداره به بچه🙄

نه اتفاقا خوبه به بدنت نزده زده بیرون

نه عب نداره

تبخال رو لبم

فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان دخترم🩷🎀 مامان دخترم🩷🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمد مهرداد. مامان محمد مهرداد. هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری