شیرخشک پوشک نوزاد۱۰ماه خواب شیر

تصویر
۱۰ پاسخ

وای منم دخترم‌این‌طوری بود یک ربع ول میکرد ۱ ساعت تو دهنش بود انقدر بدم گرفته بود که خدا میدونه اصلا خواب هم‌نداشتم دیگه یک سال و ۶ ماهش بود از شیر گرفتمش

بچت پیش خودت میخوابه؟ یکم دورتر از خودت بخوابونش
مثلا بچه رو بین خودت و همسرت نخوابون همسرت بین شما و بچت بخوابه
ببین بهتر میشه یا نه

پسر منم اینجوری نبود جدیدا اینجوری شده بعضی وقتا کمرم میسوزه هرکاری میکنم پستونکش بگیره فایده نداره

دختر منم تا صب چنبار هی بیدار میشه خیلی بده

منم پاره شدم هر سه ساعت پا میشه مخام‌ شیر شبم‌قطع کنم از گریه خودشو پاره مکنع تازه بزورم نمخام قطع کنم همون با شبی یک دقیقه تاخیر

منم همینم خواهر یعنی خواب کامل تعطیل هس

بچه منم همینه دگ رد دادم گریه میکنم کمر و گردن نمونده برام

من از خدامه بچم شب بیدارشه برای شیر ولی از ۶ ماهگی خودش شیر شبو ترک کرد بیدارم میشم بهش میدم نمیخوره البته بچم شیرخشکیه

پستونک نمیگیره؟؟

منکه هرشب اینجوزین

سوال های مرتبط

مامان گوگول دختری مامان گوگول دختری ۱۲ ماهگی