#شیرخشک #پوشک#مرسانا#خواب#گریه#شبرخشک#

تصویر
۵ پاسخ

خداروشکر کن بچه من ۱ میخوابه تا ۸ اصلا خواب نداره

پسرمنم تا دوماه پیش اینجوربود بعد خودش۹خابید حالا ده میخابع تا۹

خوششششش بحالت خواهر برو خداروشکر کن بچه ات این مدلی می‌خوابه
دختر من ساعت دو سه چهار صبح می‌خوابه و تا صبح همش در حال نق زدن تو خوابه آرامش نداریم

خوابش‌که خوبه رشدشم عالی میشه میتونی کم کم ۱۰ دقیقه دیر بخوابونیش تا ۹ ۹ بخوابه حدااقل

اگه میخای صب دیرتر بیدار شه شب دیرتر بخابونش

سوال های مرتبط

مامان یاسمن و امیرعلی مامان یاسمن و امیرعلی ۱۴ ماهگی
مامان هدیه امام رضا❤ مامان هدیه امام رضا❤ ۱۴ ماهگی