رفقا من حس سنگینی رو کمرم و واژنم دارم چرا🥲

۷ پاسخ

چرا نداره دیگه عزیزم 😅😆

قراره زایمان کنی دیگه

الهی به سلامتی و شادی به دنیا بیاد
و بغلش بگیری مامان قهرمان

سز یا طبیعی؟

طبیعیه عزیزم.

منم☹️همش دردهایی مثل پریود دارم خیلی بده کمرم و واژنم بچمم که سرشو فشار میده تیر میکشه

منم زیر شکمم خیلی فشار دارم و کمرم

هفته های آخر فشار زیاد میشه. دکترت کیه؟چرا نکهداشته هفته آخر؟زایمان اول ممکنه زودتر بشه

لخاطر بچه اس دیگه به لگن فشار میاره

سوال های مرتبط