چرا نداره دیگه عزیزم 😅😆
قراره زایمان کنی دیگه
الهی به سلامتی و شادی به دنیا بیاد
و بغلش بگیری مامان قهرمان
سز یا طبیعی؟
طبیعیه عزیزم.
منم☹️همش دردهایی مثل پریود دارم خیلی بده کمرم و واژنم بچمم که سرشو فشار میده تیر میکشه
منم زیر شکمم خیلی فشار دارم و کمرم
هفته های آخر فشار زیاد میشه. دکترت کیه؟چرا نکهداشته هفته آخر؟زایمان اول ممکنه زودتر بشه
لخاطر بچه اس دیگه به لگن فشار میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.