سلام مامانا من فرنی میخورم خوبه برام یانه ؟؟

۵ پاسخ

چون‌شکر دارع زیاد نخور

آره خوبه

براي وزن گيري جنين عاليه

آره خوبه ولی توش زعفران نریز گلابم یکم بریز نوش جونت 😋

🙄🙄🙄

سوال های مرتبط

مامان فسقلی💙 مامان فسقلی💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه👧🏻 مامان پناه👧🏻 ۹ ماهگی
مامان 🌾ودوقلوها💙💙 مامان 🌾ودوقلوها💙💙 هفته سی‌ام بارداری