۸ پاسخ

عزیزم آخر بارداری چی میخوردی که بچت زردی گرفته

هرچقدرم بود دستگاه بیار خونه بیمارستان نگه ندار بچه رو

شیر خشک میدادی بهش شیر خودتو کمتر بخوره

نه بیمارستان نبر تو خونه بهتره خودتم راحت تری

دستگاه بیار خونه یه روز بزاریش خوب خوب میشه بعدم هی شبر زیاد بهش بده بخوره ک دفع داشته باشه

زیر ۱۶ رو دستگاه بیارید خونه برای این سن

دستکاه تو خونه
بازم بپرس از دکتر

دستگاه بیارین خونه هم زردیش میاره پایین

سوال های مرتبط

مامان آراز💎🦋 مامان آراز💎🦋 ۱۰ ماهگی
مامان 🌸یکتا  🎀🦋 مامان 🌸یکتا 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد