۶ پاسخ

بیار خونه منم همین بود دوشب بزاری خوبه

زردیه ۱۳با دستگاه و قطره میاد پایین نیاز به بستری نداره اصلا

پسرم زردی نداشت

نه عزیزم بستری نکن بدنشو سوراخ میکنن
تو خونه دستگاه بگیر سه روز ریزش باشه بهتر میشه خودتم اصلا چیزای گرم نخور تشدیدش می‌کنه

هر روزم با عرقیجات کاسنی و شاه تره بشورش

نه عزیزم بستری نکن دستگاه های جدید اومده بیار خونه زردیش میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان آراز💎🦋 مامان آراز💎🦋 ۱۰ ماهگی