گردو خوبه بچه بخوره؟؟؟

۷ پاسخ

عالیه براش

از مقدار کم شروع کن
بچه من هروقت فسنجون میخوره، سکسکه میکنه این یعنی دستگاه گوارشش از پسش برنمیاد
اما هرازگاهی توی فرنی یا اوتمیل یه دونه گردو میریزم اوکیه

به اندازه خوبه زیاد نده دهنش افت میزنه گردوگرمیه

اره خوبه

آره بابا

آره بابابده بهش

اره باید بخوره اصلا

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀✨ مامان پناه🫀✨ ۲ سالگی